Brev:
Opstart på arbejde og flaske
30. september 2011
Alder:
7 mdr.
Opstart på arbejde og flaske
Hej Helen,
Jeg skal starte på arbejde om 1 mdr, hvorefter far skal gå hjemme i 2 mdr., men Victoria vil stadig ikke tage flaske om dagen. Hun er på det tidspunkt præcis 8 mdr., hvad gør vi?
Hun accepterer den til nøds ved puttetid, omend hun drikker ikke så meget som vi gerne ville have (og stadig kun hvis mor giver).
Vi bruger NAN1, vil du anbefale en anden MME?
Jeg havde håbet på at stoppe med amningen helt ifm at jeg startede på arbejde igen.
Hilsen Rikke